søndag den 22. juli 2007

Søvnig søndag

I dag er det søndag. Mor og far siger, at søndag er sådan en søvnig dag. Det regner. Det er helt rart, at det ikke er hedebølge i dag. Mor har så svært ved at give mig tøj på, når det er meget, meget varmt. Mor og far drikker kaffe, og jeg har bestemt mig for, at i dag ville jeg gerne have lidt bryst, men bagefter ville jeg absolut ikke falde i søvn i min lift, næ, jeg vil da være med, hvor der sker noget, og det vil sige hos mor eller far.


De kapitulerede og vi søndagshyggede. Ham far prøver nu at putte mig hele tiden. Ja, før de får set sig om er det madtid igen. Mor vil gerne amme mig hver gang nu, uanset hvor træt hun er, for når jeg bliver ammet først, får jeg ikke så mange maveproblemer, og det er jo, det der tæller. De er altså nogle prima forældre de to.

Mon de får samlet min kravlegård og sat alt Lamaze-legetøjet og aktivitetstæppet i i dag? Og mon jeg får et bad i dag? Vi får se. Lige om lidt er det madtid igen, livet er skønt...

Nora


Ingen kommentarer:

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)