søndag den 22. juli 2007

Nabosønnen og mig

Inde i huset ved siden af bor Stig. Stig skal i 2. klasse efter sommeren, og han er vild med babyer som mig. I går formiddag kom han ind med en hulens masse dejlige bodystockings til mig. De var købt i Kroatien. Der har de lige været på ferie. Skønt, med en masse tøj, synes mor og far. Stig snakkede fanden et øre af, og sammen lagde ham og mor en masse planer.



Han er god til at hjælpe ham Stig. Han kunne lige hente det ene og det andet til mor, kaste lidt bold med Bazooka i haven, og tænk, så gik han med far ud at gå tur med Emmaljunga´en, mig og hundebasserne. Og han var rigtig god, til det her med at køre min barnevogn og mig. Super smart. Skønt med sådan en lille hjælper. Tak til Stig for hjælpen.

Ingen kommentarer:

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)