lørdag den 21. juli 2007

Så kan de ligesom lære det, ik

Ja, altså. Min mor og far er blevet supereffektive, efter jeg er kommet til verden. De når det hele, og vores hus ser fint ud. Men altså, i går, så syntes jeg lige, de skulle have en lærestreg. I går, efter vi havde været på visit på fars arbejde, ja så blev jeg helt umulig, og det var jeg sådan set hele resten af dagen og natten med. Sådan. Så kan de forstå, at det kun er mig, de skal tage sig af. Pyt med støvsugning, opvask og alt det andet trælse, det er mig, der er i centrum.

De blev sådan lidt trætte i det. Og tænk, de kan også finde på, at bide lidt af hinanden, når nu jeg sådan har grædt og grædt i lang tid, og de ikke kan berolige mig. Så giver de hinanden skylden for alt muligt. Fjollet, ik. Det er fordi, jeg stresser dem med min gråd. Men det er det, jeg mener, så kan de få deres prioriteter i orden, for jeg er altså number one. Numero uno. Og pyt med støv og nullermænd, når nu jeg er her. Sådan må det være.


Her til morgen har jeg dog alligevel givet dem lidt snor, og er pænt faldet i søvn i min lift. Kun af en årsag. Jeg skal varme op til besøg kl.14. Mors gode veninder, "moster" Sara og "moster" Aino kommer, og så er både mor og jeg jo nødt til at være lidt friske i det. Det tænker jeg. Mon de har kage med? Alle er helt pjattede med at tage kage med. Mor trænger da også til at blive fedet lidt op, hun er blevet så tynd, efter hun "poppede" mig.


Hejsan....

Ingen kommentarer:

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)