onsdag den 1. august 2007

Grillhygge med fars fodboldgutter

I går blev vi invaderet, ja, af fars fodboldgutter. Vi var mange. Og tænk, de havde gaver med til mig, bodystockings, ja sådan rigtig pige-agtige:-) Og mor og far fik asters til haven. "Onkel" Allan, der er super god til det der med have og jord og sådan noget, ja han snuppede da lige en spade og plantede de der asters - ja, jeg mener, hvor svært kan det være. Ikke svært for Allan, han gjorde det bare. Og så plantede han mors clematis. Det burde far jo have gjort for længst, men altså, far har haft ret travlt med mange andre ting. Men mor var svært glad. tænk, at der var én der lavede havearbejde for hende. Det var pænt af dem, at komme med tøj til mig og planter til mor. Sikken service.

De hyggede sig de gutter der, og jeg opførte mig rimeligt eksemplarisk. Allan syntes, jeg var en nem og dejlig lille én, og han ved den slags for han har selv to piger. Fordi han var så flink, besluttede jeg mig for at lave et lille stunt. Mor og far kunne nemlig ikke få mig til at sove i vognen, men straks "Onkel" Allan forsøgte, ja så faldt jeg til ro - altså for en tid.


Men hyggeligt med sådan en grillaften.

Ingen kommentarer:

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)