lørdag den 4. august 2007

Så blev det tid til bad;-)

Endelig fik mor og far taget sig sammen og badet mig for første gang - og er du vimmer! Det var bar´lækkert. I starten var jeg en anelse forbeholden, men helt ærligt, hvem kan fortænke mig i det?! Men så begyndte mor at lade det dejlige varme vand strømme fra natursvampe og ind over mig, og det kunne jeg altså rigtig godt lide.

Far fotograferede på livet løs, og vi hyggede os rigtigt. Efter en tid besluttede mor og far at det var godt for nu, for det havde jo været en rigtig god oplevelse, og sådan skulle det også helst slutte. Jeg tror, de var bange for, at jeg skulle begynde at fryse eller lignende. Så blev jeg puttet på puslebordet i mit elefant-badehåndklæde, og det kunne jeg også godt lide, det var dejligt varmt.


Nu har mor og far travlt, for mormor og olde kommer helt fra Jylland, og det er første gang olde skal se mig! Det blir så spændende! Jeg har hørt så meget om hende olde, så det bliver da dejligt endelig at se hende. Nå men mere om det senere.


Nora, nu med første bad bag sig;-)

Ingen kommentarer:

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)