mandag den 6. august 2007

Mig og min mumi-uro

Mor og far har købt en mumi-uro til mig, og den er altså bare spændende! Den spiller musik og drejer rundt, og jeg elsker at kigge på den, når jeg bliver puslet.

Ellers er der kun at sige om denne her dag, at mor har været ude at køre med kørelærer Søren, det gik godt, og hun skal til køreprøve 29. august. Det går desværre ikke nær så godt med mig, nej, ærlig talt, så synes jeg, det er alt, alt for varmt. Dagen i dag har været dum. Jeg har haft det drønvarmt og har ikke rigtig kunne finde hvile. Har bøvlet rigtig meget og været ked af det, men faldt så endelig i søvn hos far på sofaen.


Om lidt skal mor tænde grillen op, og så skal vi grillhygge. Bagefter skal jeg have et aftenbad, i nattøjet, og så håber mor og far at aftenen og natten forløber lidt nemmere.


Nora, der har det MEGET varmt!

Ingen kommentarer:

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)