torsdag den 2. august 2007

En ordentlig basse....


er jeg blevet. Sundhedsplejersken Lis var her i dag, og tænk, jeg har taget 225 gram på om ugen og vejer nu 3500 gram. Jeg havde også strukket mig - hele 2,5 cm. var jeg vokset og er nu 52,5 centimeter lang. Mor og far fik en god snak med Lis om alt muligt vedrørende mig, og jeg syntes da også, at hende Lis var helt ok - men for at være helt ærlig, så sov jeg meget af tiden, jeg var altså lidt træt...

Mor og jeg har rigtig hygget os i dag, vi har snorkboblet hele 3 timer inde i sengen sammen. Mor var træt, hun har ondt - vi er bange for at hun har blærebetændelse eller noget andet træls, og hun skal se at komme til lægen, skal hun. Men ihvertfald tænkte jeg, at når nu mor havde ondt, ja så kunne jeg godt lige forbarme mig - så derfor tog vi lige 3 snorkboble-timer.

Imens skulle far gå tur med hundene og hænge mine nye seje flyver-lamper fra www.privatehouse.dk op i mit værelse - men tænk jer, ham far, han var dratten omkuld på sofaneseren, og havde også sovet 3 timer. De er nogle værre syvsovere mine forældre.

Nu skal jeg til at regulere min sult selv, det har mor og far aftalt med Lis. I morgen får mor og far fat i en slynge, og mor har også lovet mig en uro, der skal hænge over puslebordet.

Ingen kommentarer:

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)