torsdag den 2. august 2007

Moster Malle...

var her i går. Hun kom for at se mig, naturligvis, og snakke og grillhygge med mor og far. Det var drønhyggeligt. Hun bar også rundt på mig ude i haven, da jeg blev lidt småknotten, jo, jo, hun kan det der, Moster Malle.

Moster Malle er meget modebevidst, hun har tjek på det der med at være smart. Derfor havde hun købt en Lewis-kjole til mig - hva´sir´I så. Den er voldsomt cool, og jeg er sikker på, at jeg bliver ultra-smart i den, når altså jeg bliver gammel nok - den er størrelse 6 måneder. Men mor og far er glade, for de har så meget tøj til mig lige nu.


Det var virkelig hyggeligt at Moster Malle var her. De grillede og hyggede, og mor og far var afslappede og glade. Jeg håber snart, hun kommer igen, ihvertfald ser jeg hende til min barnedåb, for hun har lovet at stå fadder til mig, hende Moster Malle;-)


I går fik mor mig i bæreselen. Det kunne jeg godt lide, og mor var rigtig glad, for hun kan lave noget samtidig med at jeg sidder der. Men fordi jeg er så lille, ja så må jeg ikke sidde i den mere end 30 minutter, og jeg mener, godt nok er mor hurtig og alt det der, men så meget kan hun jo heller ikke nå på 30 minutter. Så nu er mor og far blevet enige om at købe en slynge til mig, så kan de rigtig slynge mig, det er jeg ret spændt på.


Mor og far er nemlig blevet enige om, at det er mig, der bestemmer pt. Hvis jeg helst vil være hos dem, ja så er det sådan det bliver. Nyeste udvikling er, at vi alle sammen sover sammen i den store seng. Det er bare skønt, det kan jeg godt lide. Jeg går ud som et lys, når jeg bliver lagt der. Der dufter så dejligt af mor og far.


Nora, nu indlogeret i den store seng;-)

2 kommentarer:

Malle sagde ...

Kære lille Nora

Det var dejligt at se dig og være sammen med dig og dine forældre. Er meget beæret over at skulle være fadder til dig, det betyder meget for mig. Vi ses snart lille prinsesse.

Kh Moster Malle

Grith Lygum Siewertsen sagde ...

Kære Moster Malle. Jeg savner dig allerede;-) Og glæder mig til et liv med dig som fadder;-)
Solskinshilsner fra Nora

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)