fredag den 10. august 2007

Nyt legetøj til svesken

Se mine damer og herrer, mig og min ko-rangle - og jeg skulle hilse og sige, at den er jeg ret glad for;-)

I dag er mine forældre baskede, de prøvede nemlig en ny soverutine i nat. Vi skal alle tre sove i sengen, og så skal jeg ligge mellem dem. Det gik ikke så godt, eller rettere, jeg ville hellere ligge hud mod hud hos mor. De er godt fjollede, at de sådan forsøger alt mulig andet, når jeg nu bare vil ligge på brystet af en af dem og sove, urolig eller rolig, sådan er det. Men nu vil de altså prøve at lære mig at sove sammen/ved siden af dem i sengen, sådan allesammen på én gang - ja, nu blev de altså trætte af at sove hver for sig.


På mandag har jeg en tid hos kiropraktor Anders i Valby. Han skulle være en flink og dygtig gut, god til kiropraktik. Mor og far håber, at det kan gøre mig til en glad baby i trivsel igen. De håber på, at de ved et par behandlinger der, kan afhjælpe mine maveproblemer, og måske få lov at putte mig til at sove i lift/barnevogn igen. Tsk, tsk, de er godt naive sådan nogle forældre, men mine er vist nogle specielt stædige af slagsen. Nå, men nu ser vi, om det hjælper. Ellers pønser de vist på at prøve zoneterapi. De vil gerne have tiden tilbage før maveproblemerne, der var jeg sådan en nem og glad lille sag, glad for liften, glad for gåture, ja glad i det hele taget.


I dag kommer granonkel Søren og grantante Torun, og de har aftensmad med! Det er en stor ting her i huset. Det bliver dejligt at se dem.


Ingen kommentarer:

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)