lørdag den 11. august 2007

Godfather

Så kiggede min kommende "godfather" forbi;-) Gudfar Søren, min mors onkel, og gudmor Torun, hans kæreste, var på besøg i går. De kom med lækker jordbærtærte, de voksne drak kaffe og hyggede på terassen, og jeg gik fra arm til arm og skiftesvis boblede og græd, alt efter hvad maven tillod - det er vist godt, at mor har lavet den aftale med kiropraktor Anders på mandag, for dette her kan altså ikke fortsætte - det dræner os alle sammen.

Nå, men gudmor og gudfar blev jo spurgt, om de ville være gudforældre, og ikke et øje var tørt - ja altså, de der voksne er godt nok følelsesladne - men jeg kender det jo fra mig selv, så det er helt ok.


Gudmor Torun og jeg fik en lang snak over puslebordet, og jeg hyggede mig på maven, kravlede rundt og meget mere. Senere spiste de voksne lækker mad på terassen, for vores gæster havde haft lækker mad med. Jeg var ikke sådan helt glad til aften, og helt galt var det, før de kørte hjem. Far prøvede at gå rundt med mig, for at berolige mig, for mor hvilede på sofaen, da hun havde det skidt. Først da jeg kom ned til mor på brystet fandt jeg ro, til gengæld blev jeg stille lige så snart, jeg lå der. Og så boblede vi ellers.


Natten forløb ok. Nu er rutinen at mor sover et par timer på sofaen, når jeg så skal have min flaske, får jeg mad på sofaen sammen med mor, mens hun ser den storeslåede serie "St. Tropez" eller "Små og store synder", alt efter hvornår jeg har bestemt mig for at vågne. Derefter bøvses jeg af og hviler på skulderen en ½ times tid, og så går vi ind og putter hos far. Enten sover jeg så hos far eller mor, i nat var det hos far, da mor ikke var på toppen pga. smerter og ondt i halsen. Jeg hyggede mig og tog en lang lur hos far, og senere kom jeg over og fik hud til hud kontakt hos mor, og sådan boblede vi videre til 9.30. Skønt.


Jeg glæder mig til at se gudfar og gudmor igen. De bor i et dejligt hus i Skærød, og når jeg har fået det bedre, er jeg sikker på, at vi skal op at besøge dem en tur. Foresten så havde de en fin, fin gave med til mig, klassiske favoritter til børn - med henholdsvis kompositioner til fantasi, leg og hvile. Den boks glæder jeg mig til at høre;-)


Nora, nu med klassisk musik:-)

Ingen kommentarer:

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)