lørdag den 11. august 2007

Min nye bedste ven

Ja, så er jeg begyndt at nyde at sidde i min vippestol. Det er hyggeligt, og man kan putte godt i den, man kan tilmed nærmest falde i søvn i den.

Her til middag besluttede jeg mig for at give mor lidt snor, og jeg lagde mig til at sove ved siden af hende på sofaen - det synes, hun er ret fantastisk.


I dag er det hygge-lørdag, i det hele taget hygge-weekend. Vi har ingen planer andet end at slappe af, og det er også tiltrængt, her mens jeg bøvler med maven. Far skal i BabySam og bytte vores sterilisator, den gik i stykker i går, så der koges på gammeldags manér igen. Nå, men der er jo garanti på sådan noget, så far skal afsted. Ellers tror jeg dagen står på lidt bobleri, lidt hygge, lidt pusleri og et bad for mit vedkommende. Mor har en illusion om, at hun gerne vil have gjort rent, og måske min far og mor vover at forsøge sig med en barnevognstur, hvem ved?


Nora, nu med lang lur ved siden af mor på sofaen

Ingen kommentarer:

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)