onsdag den 8. august 2007

Phew, sikke en varme....

Helt ærligt, denne her varme ik´, den er jeg ikke så gode venner med! På billedet ser du, hvordan jeg tilbringer tiden i varmen. Mor og far gør det så godt de kan. De bader mig indimellem, for at køle mig ned, giver mig kogt vand, så jeg ikke tørster og så videre. I dag har vi alle sammen taget os en ordentlig lur, fordi vi havde en dum nat i går, så vi var godt baskede alle sammen. Sådan en lur på en 3 timer gør godt. Så nu drikker mor og far squash på terassen, og spiser stjerneskud. Det er rigtig sommer. Kølig terasse om aftenen. Det ka´vi li´.

Ellers er der at berette, at mor og far stadig skal lære. At stå i Superbest med en skrigende, sulten baby som mig, kan ikke anbefales. Det har de lært nu. Vi har været på sidste vuggestuebesøg i dag, i Fuglemosen. Den store institution kunne mor og far godt lide, den var fjong. Nu er det bare, at få skrevet mig op de 3 steder, vi har besøgt og som ligger lige om hjørnet.


Vi skulle have haft besøg af Lea og pigerne i dag, men tænk, ham fars fætter Bjarne, han har leget lidt vild judo med den ældste pige, Mie, og så er hun kommet til skade med sin fod. Så de kunne ikke tage turen herud. Men de kommer sikkert en anden gang.


Nå, men sommeraftenen kalder;-)

Ingen kommentarer:

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)