tirsdag den 5. februar 2008

Så er jeg 7 måneder!

















Sikke tiden flyver hva´ba! Prøv lige at dyrk mig her på det billed! Så lille, tænk at det var mig. Nu er jeg en rigtig vildbasse, der kravler rundt og undersøger alt i husets rum, lækkert, lækkert, lækkert. Hundene løber omkring mig, og jeg er skam ikke nogen tøs, næ, der skal mere til end småknubs, hundebasser og vilde lege, før jeg piver. Jeg er simpelthen bare mors pige, nemlig.





Der er jo bare sket så meget siden sidst. Først og fremmest kan det være svært, at få lov at skrive dagbog, for jeg har så travlt med at holde øje med moar. Hun drøner rundt og vasker tøj, handler ind på nettet, gør rent, laver mad og meget andet. Ja, hun kan knap nok sidde stille. Og jeg er naturligvis med over hele linien.... Nå men I må lige vente på update til senere, for nu vil mor absolut, at vi skal i køkkenet og lave øllebrød med frugt til mig, ja, jeg må jo hellere føje hende....

Ingen kommentarer:

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)