onsdag den 6. februar 2008

Happy Birthday Onkel Heidi

Tillykke med de 31 år gamle jas;-)
Aj, spøg til side, må jeg præsentere: min onkel Heidi. Hun er alletiders, og jeg ser rigtig meget til hende. Hun har selv en lille røver, min legekammerat Sabrina-pigen, der er et par uger yngre end mig.

I dag, på Onkel Heidis fødselsdag, har hele banden været ude på en lang gåtur, ja for det var jo ikke de store distancer, de to mødre fik løbet, vel! Bagefter spiste vi frokost hos os og drak kaffe med lækkerier til.

Onkel Heidi skal være fadder til mig, for hun har altid hjulpet mor rigtig meget, så mor vil gerne vise, at hun værdsætter Onkel Heidis venskab, og så synes både mor og far, at jeg har så meget at gøre med Onkel Heidi, at det da næsten må være en selvfølgelig derfor at blive fadder. Så nu er der altså ingen vej udenom Onkel Heidi, jeg regner da med, at du også skal have vand i håret så, eller? Ja noget retfærdighed må der vel være til?

Ciao og hasta la vista, og ha´en bra fødselsdag;-)

Ingen kommentarer:

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)