tirsdag den 5. februar 2008

Her kommer....

Nora, Nora Langstrømpe, og nu er ingen rum sikre her i huset, for nu går det altså for alvor løs med det der kravleri. Mine hundebasser er også begyndt at fatte mistanke om, at noget er under opsejling, de ser noget skeptiske på mig, og snart letter de af deres slummer, og væk er de, for her kommer jeg, og der skal undersøges.

Mor og far mener, at det ikke varer længe, før jeg fløjter fra rum til rum, og hiver i alting og laver en farlig ballade. Jeg er også begyndt at bruge mine arme rigtig meget, når jeg sådan kravler rundt, så der er nok heller ikke længe, til jeg begynder at hive fat i alt muligt, og hive mig op i alt muligt. Så mor får travlt fremover, meget travlt!

Ingen kommentarer:

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)