søndag den 14. oktober 2007

Jeg øver mig i....

at ligge på maven, holde hovedet højt og kigge - og jeg er lidt af en ørn til det, så man forudser, at jeg kommer til at kravle og gå tidligt - ih, tænk alle de ting i børnehøjde, som mor og far skal til at få gemt væk;-) På billedet er jeg ca. 13 uger og tungen, mumiuroen og lamazedukken Emily er mine yndlingsvenner;-)

Pst, farmand, så kan du godt få de ledninger af vejen, for om ikke så længe kommer jeg kravlende og bider i dem! ;-)

PS: Jeg kan holde mit hoved selv nu, og har kunnet det i et par uger, jeg er simpelthen bare så nysgerrig på verden - hu hej, her kommer jeg, og jeg skal have det hele med;-)

Ingen kommentarer:

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)