søndag den 14. oktober 2007

Besøg af køge-banden:-)


I lørdags havde vi besøg af køge-banden; far Robin og mor Camilla og tvillingerne Oline og William på 10 måneder - er de ikke bare fine i deres højstole?! Jeg må sige, jeg var temmelig imponeret; de kunne godt nok smide fint med frugt, brød og diverse under deres eftermiddagsmåltid - respekt der! Selv glæder jeg mig meget til at svine gulv og hunde til med fast føde, jow jow.
Her var jeg lige inde over for at sige godnat - efter jeg havde skidt en ble så stor, at den gik gennem nattøjet, ja, ja, man ved jo hvordan man gør sig populær i de kredse - den unge, der kan lave den vildeste ble, vinder mest popularitet - eller noget:-)

Ingen kommentarer:

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)