lørdag den 21. marts 2009

Nora som op- og hop-passer:-)


Så er det weekend, arbejdsweekend. Mor og far forsøger at få gang i bogsitet igen, så jeg har sagt ja til at passe mormor en lørdag-søndag. Vi råhygger. Nu har vi lige sovet, så er det frugt- og legetid. Senere, når mormor skal lave hakkebøffer med kartofler til, ja så skal jeg måske se mig en film? Noget tubbies ganske sikkert. Men hov, jeg skal jo også vise mormor, hvor god jeg er til at hoppe. 21 måneder gammel og en rigtig lille kænguru. Jeg hopper helst i mors og fars seng, men også gerne i sofaen, på samtlige gulvbrædder og meget andet, ja, anywhere goes.

Jeg giver også godnatkys nu, på opfordring. Jeg står på skammel og vasker hænder i badekarret, ja i det hele taget gør jeg en masse nyt i øjeblikket. Leger gerne længe og meget i haven og på min legeplads på terassen, mon ikke sommeren bliver skøn? Det tror jeg nok.

Nå, nu skal mormor lige se mit giganthop, vi hoppes ved:-)

Ingen kommentarer:

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)