lørdag den 28. marts 2009

Min mamasan og den ekstra dejlig dag:-)

"Sikken´dejlig dag, det er i dag, da da da da".

Min far fægtede med ben og arme, inviterede på bøf-restaurant og købte Amarone til moar.

Telefonen glødede og mor snakkede mere end ellers. De smilede mere end ellers, mine forældre, selvom de smiler ret meget. Fjollede mere end ellers, selvom de nu ofte er vanvittigt fjollede, det meste af tiden. Ja faktisk!

Min moar har efter lang tids søgen fundet det der job, hun har ledt efter, og hun smiler rigtig, rigtig meget lige sådan nu. Det gør jeg også, helt som jeg plejer, og lidt mere til. For når det regner drypper det jo på degnen, og jeg er den lille frække degn:-)

Tillykke mamasan!

1 kommentar:

Marina sagde ...

Tillykke med din mor Nora. Jeg er sikker på at hun bliver ved med at smile længe.

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)