mandag den 10. september 2007

Ikke så snart går det godt....

før det går tilbage!

I onsdags havde jeg det super efter zoneterapien. Torsdag var jeg med mor i mødregruppen, og både torsdag, fredag og lørdag var super, super dage. Var glad og harmonisk baby. Alletiders. Vi kunne køre ture med barnevognen. Moster Ranna kom og var med på en dejlig tur fredag, og lørdag var vi til farmor og farfars fødselsdag, hvor jeg bare var rigtig eksemplarisk. Søndag kom mormor herind, og mor og far havde pralet af, hvor godt jeg havde det, hvor meget jeg smilede og pludrede - det skulle de ikke have gjort!

Søndag blev nemlig en skidt mavedag, og i dag mandag har været endnu værre! Så nu ser mor stærkt frem til onsdag, hvor Jan-Zoneterapeut kommer. Efter en rigtig dum dag i dag, ligger jeg nu på sofaneseren og sover, endelig! ( se billede ) Så må vi se, hvor længe det varer...


Nora, nu med mave på tilbagetog!

Ingen kommentarer:

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)