søndag den 23. september 2007

8 uger gammel....


startede jeg med mor i mødregruppe. Det er meget hyggeligt. Vi er i alt 9 mødre med 9 rollinger, og tænk, jeg er alderspræsident! Men selvfølgelig ikke den, der vejer mest, næ, jeg er lille og fin, og har været meget aktiv, de 2 gange vi har været i mødregruppe. Nu skal mor og alle de andre mødre også til at hive os små med til efterfødselsgymnastik hver tirsdag, det bliver sikkert også skægt. Er jeg ikke fin i min Hello Kitty-kjole?;-)
Mor har fået af vide, at der ligger en hel butik med Hello Kitty - og nu skal hun naturligvis ud og shoppe på næste lørdag sammen med Moster Maria - så får jeg sikkert endnu mere Hello Kitty-tøj, den mor, hun er altså en værre én. Hver gang hun shopper, så tager hun ud for at købe noget tøj til sig selv, men tænk, hun kommer altid kun hjem med en masse til lille jeg - altså den mor!

Ingen kommentarer:

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)