lørdag den 27. marts 2010

Så kom ham min lillebror, Albert



Mor og far tog lige en tur på hospitalet for at hente ham, mens jeg var i børnehave. Jeg passede på mormor, indtil de kom hjem 2 dage senere. Jeg er super glad for min lillebror Albert - han har fødselsdag den 17 marts, mor og far kalder ham stjernekigger - og de har fortalt mig, at han kom lynhurtigt ud - kun lidt over 4 timer tog det, så var mors mave mere flad.

Jeg er super god til at give lillebror sutten, vugge ham i skråstolen, hjælpe med at give ham ren ble og alt muligt andet - og tænk, vi har holdt storesøsterfest, fordi jeg er blevet storesøster - med gaver og kage og alt muligt - sejt ik!

Det der storesøster-koncept holder altså for hårdt:-)

PS: Nu er det påskeferie, og mor og far rynker vist lidt brynene over, at jeg skal være hjemme i 10 dage, for selvom jeg er en super storesøster, så er jeg blevet lidt lille og skal have hjælp og trøst hele tiden - heldigvis går det ikke ud over lillebror:-)

Nora Storesøster Langstrømpe - meget stolt af lillebror Albert

Ingen kommentarer:

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)