mandag den 14. april 2008

Så har jeg været til min første Brøndbykamp:-)





















Mor og far vovede pelsen, og tog mig med til min første Brøndby-kamp, 9½ måned gammel, i lørdags. Jeg blev forsvarligt klædt på, i fantøj naturligvis, og vognen blev læsset med mad og diverse ting og sager, og så indtog vi stadion. Det gik over al forventning. Jeg tog al larmen og musikken med ophøjet ro, kun når de scorede blev jeg lidt forskrækket, men ikke noget med at græde og sådan noget, bare lige et ryk;-)
Undervejs i kampen fik jeg haps mad og kiggede mig omkring. Et par gange brokkede jeg lige lidt og ville op eller ud at gå en lille tur på armen. Midt i anden halvleg var jeg godt bustet og kunne lige så fint puttes, og sov under hele den store ståhej med mål nummer 2 til Brøndby. Vågnede lige da de scorede, sikke en larm, men lukkede øjnene lige efter igen:-)
Så det kan vi sagtens gøre igen, nu er jeg hermed en ægte fan:-)
Nora nu-ven-med-Nanok-og-ægte-Brøndby-fan

Ingen kommentarer:

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)