tirsdag den 15. april 2008

En Langstrømpe på tur



















I dag har mor og jeg været på langfart. Vi besøgte Inger og Natasja. Efter frokost gik vi i Glostrup Storcenter og i Lidl. Jeg var heldig, der faldt lidt af. Et dejligt klodse-stable-spil og mit første puslespil, fra BR Wood. Jeg fik også nogle nye både til badet. Skønt! Jeg er altså heldig med den mor, hun forkæler mig!
Mor synes, jeg er begyndt at kede mig lidt derhjemme, jeg piller lidt for meget og laver ballade, fordi jeg efterhånden kender det hele i huset. Godt jeg snart skal i vuggestue, hva:-)
Jeg er begyndt at komme med i haven. Mor vil ud og ordne lidt. Så jeg bliver placeret i min barnevogn med sele på, og med lidt legetøj indenfor rækkevidde. Så ser jeg på, at mor hun arbejder. I går slog hun græs, det var vældig interessant:-)
Nok for nu, vi skal til at spise;-)
Nora nu-med-sjovt-stable-spil

Ingen kommentarer:

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)