fredag den 14. maj 2010

Annas konfirmation - maj 2010





I går var vi til Annas konfirmation, sikken fest, sir jeg bare. Efterhånden har jeg jo været til et par fester, men denne var helt unik:

- Gigantisk festligt dessertbord med mange forskellige islagkager, lækker kage, dessertsaucer og masser af cool frugt som jordbær og melon:-)

- Festlig sang og ballade, som jeg blev oplært i. Fik lov at stå på stolen, under "Hun skal leve" og de andre gode "slagere".

- Josefines store værelse med masser af legesager - og her boltrede jeg mig så.

- Tegnestund med Sofie, som er rigtig god til at tegne. Så nogle af hendes tegninger, og tegnede selv et par stykker.

- Krammere og hyggestund hos farmor

- Lang køretur til Vig og tilbage til Næstved, hvor jeg kunne sove og synge:-)

Ingen kommentarer:

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)