torsdag den 14. maj 2009

Ham der Peter Pan


...tænk dig - han kan flyve!


Det har mor selv fortalt. Hvor vildt! Det fascinerer mig meget!


Mor, far og jeg er begyndt på det der med go´nat-historierne. Skønt! Hver aften efter bad putter jeg med mor eller far i den helt, helt store far og mor-seng, og så læser vi en go´nat historie. Jeg peger og spørger. De fortæller, forklarer og læser højt.


Litteraturens, fortællingernes og historiernes verden er for alvor blevet åbnet for mig, og sikke en rejse det bliver. Mor og jeg er omtrent lige begejstrede, ej mor måske lidt mere, hun er nu kær!


Jeg kan flyve, jeg kan flyve, jeg flyver!
PS. Moar, jeg ønsker mig det der festøv i føs´dagsgave , eller - ahr, så bare en trampolin da - og naturligvis en masse bøger, og endnu flere besøg på biblioteket - bare dig og mig moar:-)

Ingen kommentarer:

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)