søndag den 16. december 2007

Så´det madtid....


Ja, ja, man er jo startet på fast føde der´, og helt ærligt, tsk..., mor og far er jo de rene novicer ud i den kunst, så jeg kører bare rundt med dem. Sjovt er det nemlig, og man kan lave et helt infernalsk svineri, hvis man føler for det, og det gør jeg rigtig tit;-)

Jeg kan blive ganske hysterisk, hvis det passer mig, og det gør det også tit, så vi har det rigtig sjovt pt. Favoritten er risgrød med pære, og ikke mors hjemmelavede grøntsagsmos med kartoffel og gulerod, eller noget så lækkert som hjemmelavet æblemos eller hirsegrød. Men, mor er nu ikke helt dum, for i dag blandede hun paradismos ( banan, pære, æble og ferskenmos ) i min hirsegrød, og tænk, så gled den altså ned;-)

Ja, ja, det med fast føde er en blandet fornøjelse, men far og mor knokler ihærdigt for at lære mig det, og på et eller andet tidspunkt overgiver jeg mig jo nok og kommer til at elske det. De har jo også hele to højstole til mig nu, og det er jo meget skægt, egentlig, så ja, vi arbejder på sagen, ik;-)

Ingen kommentarer:

Jeg er Nora, følg min gøren og laden, min filosoferen over livet, mine daglige gøremål og beskrivelsen af livet med mine forældre;-)